Galio group - Klaipėdos verslininkai savo planus sieja su nauju prekybos miesteliu

Vasario 11 d. 2025 — Verslui

Klaipėdos verslininkai savo planus sieja su nauju prekybos miesteliu

Naujas prekybos ir paslaugų miestelis „Stock-O“ Klaipėdos verslininkams pasiūlė modernias patalpas, kurias įmonės įvardija kaip puikų variantą verslo plėtrai uostamiestyje. Naujakuriai vertina estetišką erdvę, kuri leidžia atskleisti asortimento ir paslaugų potencialą, o taip pat fiksuoja mažas patalpų išlaikymo sąnaudas bei didesnį klientų srautą.

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Galio Group“ įgyvendintas projektas uostamiesčio Baltijos prospekte yra didžiausias prekybos objektas Klaipėdoje, išplėtotas per pastaruosius keletą metų – jis apima Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių tinklo „Decathlon“ parduotuvę ir prekybos bei paslaugų kompleksą „Stock-O“.

„Mums pavyko verslui pasiūlyti patalpas, kokių Klaipėdoje labai trūko, nemaža dalis įmonių apsisprendė čia įsikurti dar vykstant statyboms. Dabar iš 35 vienetų įrengtų komercinių patalpų, kurių plotas svyruoja nuo 70 iki 428 kv. m., būsimiems nuomininkams liko 10 proc. laisvų erdvių – čia įsikurti galės dar penki verslai“, – pasakoja „Galio Group“ nuomos vadovė Giedrė Rapalienė.

„Stock-O“ komplekse susibūrė verslo bendruomenė, siūlanti statybos, interjero, namų apyvokos, sveikatingumo, laisvalaikio prekes ir paslaugas.

„Prie verslo bendruomenės prisijungė kirpėjai-barzdaskučiai „Lusca Barbershop“, dviračių prekybininkas Bikko.lt, drabužių priežiūros – valymo ir skalbimo – paslaugas teikianti įmonė „Linartika“, interjero salonas „Frezija“, grindų ir durų salonas „Pelėda House“. Kompleksas jau sklandžiai veikia ir tapo savarankišku traukos objektu mieste“, – sako G. Rapalienė.

Privalumas – pastato energinis efektyvumas

Kirpėjai-barzdaskučiai „Lusca Barbershop“ komplekse atvėrė vieną didžiausių tokio tipo salonų Lietuvoje, jo įkūrėjas Julius Sadauskas pasakoja, kad bendrovė išaugo ankstesnes patalpas ir tai tapo verslą ribojančiu veiksniu.

„Ieškojome apie 200 kv. m ploto ir kategoriškai nebenorėjome įsikurti senos statybos pastate. „Stock-O“ kompleksas buvo, turbūt, vienintelis mus tenkinantis variantas“, – sako jis, paatviraudamas, kad reikėjo įvertinti ir riziką, nes patalpos moderniame komplekse buvo ir didesnės nei įmonė planavo – 300 kv. m., o tai reiškė ir didesnę sumą, skiriamą nuomai.

Vis dėlto jau po pirmo veiklos mėnesio įsitikinome, kad aukštas pastato energinis efektyvumas ilgalaikėje perpektyvoje leis sutaupyti. Senamiestyje turėjome dukart mažesnes patalpas, kurių išlaikymas gruodžio mėnesį mums kainuodavo apie 1000 eurų dėl brangaus šildymo. „Stock-O“ komplekse gerokai erdvesnės patalpos, įvertinus visus mokesčius, mums atsieis mažiau net ir šaltesnėmis žiemomis. Be to, didelis privalumas yra nemokama automobilių stovėjimo aikštelė. Smagu ir tai, kad kaimynystėje įsikūrė įmonės, kurių paslaugomis naudojamės – dabar galime tiesiog užeiti, kai reikia“, – pasakoja „Lusca Barbershop“ įkūrėjas J. Sadauskas.

Galimybė plėtrai

Bendrovė „JW Trade“, valdanti vieną didžiausių dviračių prekybos įmonių Baltijos šalyse „Bikko.lt“, taip pat pasakoja, kad patalpos tapo per ankštos sėkmingam verslui – nebeužteko vietos tinkamai pristatyti platų asortimentą.

„Stock-O“ kompleksas buvo geriausias variantas, bet sprendimą reikėjo gerai pasverti, nes patalpos brangesnės, o greta esantis „Decathlon“ taip pat prekiauja dviračiais. Vis dėlto, įvertinome, kad pats prekybos miestelis pritraukia solidų žmonių srautą ir visi rasime savo pirkėją, be to, naujose moderniose patalpose žymiai geriau reprezentuosime save. Norint augti, būtina judėti į priekį – vasario viduryje „Stock-O“ miestelyje siūlysime platų dviračių asortimentą“, – sako „Bikko.lt“ vadovas Julijus Zaura.

Pasiteisino partnerystė su sporto objektais

„Stock-O“ miestelyje įsikūręs pirmasis profesionalus jėgos ir ištvermės treniruočių (crossfit) sporto klubas Klaipėdoje jau fiksuoja didesnį augimą nei planavo. Klubą valdančios „CF Nexus Klaipėda“ vadovas Šarūnas Banevičius teigia, kad patalpų ieškojo būtent Baltijos prospekte dėl itin patogaus susisiekimo ir partnerystės galimybių su kitais sporto objektais netoliese – Klaipėdos baseinu ir „Decathlon“.

„Tai pasiteisino – mums pavyko užmegzti labai efektyvias verslo partnerystes. Pavyzdžiui, su „Decathlon“ komanda vasaros metu organizavome treniruotes jų krepšinio aikštelėje, o jų darbuotojams suteikėme galimybę lankyti sveikatingumo treniruotes mūsų klube. Bendradarbiaujame ir su greta įsikūrusiais verslais, taikome tarpusavio nuolaidas produkcijai, paslaugoms, o ateityje norėtume įtraukti dar daugiau aplinkinių verslų. Nestandartinės patalpos „Stock-O“ miestelyje mums leido išplėsti veiklą ir pasilikti vietos naujoms idėjoms“, – pasakoja Š. Banevičius.