Darbo aprašymas:
- NT projektų rinkodaros valdymas – planavimas, vystymas ir įgyvendinimas, užtikrinant projektų plėtrą pagal numatytus tikslus ir efektyvų veiksmų įgyvendinimą.
- Rinkodaros biudžetų valdymas – planavimas, paskirstymas, sekimas ir efektyvus resursų panaudojimas, siekiant maksimalių rezultatų.
- Įmonės ir NT projektų komunikacijos valdymas – planų kūrimas, turinio ruošimas ir įgyvendinimas, apimant skaitmeninę reklamą, socialinius tinklus, PR agentūras, viešosios žiniasklaidos priemones, partnerystes ir kitas komunikacijos priemones.
- Įvaizdžio formavimas bei žinomumo stiprinimas – efektyvios komunikacijos ir prekės ženklų vertės kūrimas.
- Naujų idėjų generavimas ir inovatyvių sprendimų paieška rinkodaros ir komunikacijos srityse, siekiant išlaikyti įmonės konkurencingumą bei matomumą.
- Konkurencinės aplinkos analizavimas ir rinkos tendencijų sekimas bei geriausių praktikų pritaikymas darbe.