Darbo aprašymas:
- Įmonės ir NT projektų rinkodaros ir komunikacijos strategijos (B2C ir B2B) vystymas bei įgyvendinimas, užtikrinant projektų plėtrą pagal numatytus įmonės tikslus ir efektyvų veiksmų įgyvendinimą.
- Plėtotojo prekės ženklo ir projektų įvaizdžio formavimas bei žinomumo stiprinimas.
- Rinkodaros biudžetų valdymas – planavimas, paskirstymas, sekimas ir efektyvus resursų panaudojimas, siekiant maksimalių rezultatų.
- Rinkodaros komandos koordinavimas, darbas su išoriniais partneriais / agentūromis.
- Naujų idėjų generavimas pardavimų skatinimui ir inovatyvių sprendimų paieška rinkodaros ir komunikacijos srityse, siekiant išlaikyti įmonės konkurencingumą.
- Konkurencinės aplinkos analizavimas, rinkos tendencijų sekimas, klientų elgsenos stebėsena bei geriausių praktikų pritaikymas darbe.